View Full Version : Nogen danskere i dette forum?
The_Dane
12-10-2003, 03:52 PM
Efter et par år bliver man lidt træt af sine egne scenarier. Kunne derfor tænke mig at høre om der skulle være andre fra Danmark, som kunne have lyst til at udveksle scenarier, information, ideer etc. Måske nogen ligesindede med en mørk militær fortid - eller i hvert fald interesse i at holde lidt fast i realisme i scenarierne.
Giv mig en melding hvis du er interesseret.
The_Dane
MatsW
12-10-2003, 07:31 PM
Vi svenskar är inte danskar men det kanske går bra ändå?
Vi finns på www.ronner.net där det alltlid finns plats för en till :-)
Ett par av medlemmarna är duktiga scenarieskapare så det finns en hel del att ladda ner.
Tisdag kväll brukar också vara tiden för MP över nätet.
Hälsningar MatsW
The_Dane
12-10-2003, 08:22 PM
Hej Mats,
Tak for din hilsen. Jo da, svenskere går skam helt fint. Da jeg selv blev omskolet til Leo 1A5 tidligt i 90'erne, havde vi faktisk et par svenske officerer med på kurset også. Jeg har set lidt på www.ronner.net, og er vældig imponeret. Ser mig lidt omkring og melder mig måske hos jer i Sverige.
The_Dane
AlphaSierra
12-10-2003, 10:30 PM
Du är välkommen.
W@NKER
12-14-2003, 02:14 AM
Hey Dane
Jeg er såmænd dansker, jeg er selv gammel kvg mand, også omskolet til leopard 1A5 i 94, jeg var dog i i I/II SJLR........men stoppede i 98, nu savner jeg bare nogle gode kvg-sims og steel beasts er efter sigende det bedste :) men da er bare ikke til at få fat i nogle steder. :( men jeg leder stadig :)
The_Dane
12-14-2003, 06:46 PM
Hej W@nker,
SB er uden sammenligning den bedste og mest realistiske KVG-sim jeg nogensinde har prøvet. Der er bunker af muligheder - ikke mindst når man kommer igang med at bygge sine egne kort og scenarier.
Jeg havde også problemer med at finde nogen der ville sælge en kopi, der for 1½ års tid siden, men efter at jeg havde sendt en mail til esimgames, blev jeg straks kontaktet af Ssnake, som du måske har set her på forum, og han fremsendte hurtigt et eksemplar fra Tyskland.
Giv endelig lyd hvis du har behov for lidt råd eller vejledning når du kommer lidt i gang. Jeg bilder mig absolut ikke ind at være ekspert, men har da efterhånden brugt nogle timer på sagen.
Tales ved.
konlinedk
12-14-2003, 07:22 PM
Heysa The Dane, jow vi er skam op til flere danskere på SB forums.
The_Dane
12-15-2003, 10:44 AM
Tak for hilsen, konlinedk. Jeg tror da helt sikkert også vi er flere, men vi skjuler os sgu' godt. "Learn or Burn" skriver du på memberlist - er det ikke også et gammelt J. S. Jensen - citat? Prøvede at linke til din side, men uden held.
Dane
konlinedk
12-15-2003, 09:01 PM
The_Dane, jeg ved ikke lige hvem J. S. Jensen er, men jow, det er da et citat.
Prøvede du at linke til min side ? Det er ellers ganske let, linket er jo bare http://k-online.dk dog kan jeg ikke se hvorfor, da den ikke har noget som helst at gøre med noget som helst faktisk, der er ikke rørt ved den i en lille 1½ års tid nu, men det skal nok snart ændre sig.
Konlinedk
FOXHOUND
12-16-2003, 07:58 PM
Hejsa,jeg vil da også lige melde mig!
The_Dane
12-17-2003, 01:09 PM
Fint at høre fra dig Foxhound også. Hvad driver du med?
The_Dane
FOXHOUND
12-17-2003, 10:17 PM
Tja..det samme som alle andre vel,arbejde og så for lidt fritid.
Jeg købte Steel Beasts for ca. et år siden og blev fanget af dets realisme.
Dejligt med et spil hvor man ikke hele tiden skal "passe" på sine enheder..AI`en funker bare :lol:
Men den største overraskelse jeg fik var da jeg opdagede at man kunne vælge "Dansk " under sprog :o Det er for fedt :D
Johnny
12-18-2003, 04:59 PM
The_Dane, jeg ved ikke lige hvem J. S. Jensen er, men jow, det er da et citat.
Konlinedk
Jo citatet er vist "lånt" hos mig (som igen er lånt ved US Army).
LEARN OR BURN!
The_Dane
12-19-2003, 08:55 AM
Hej Johnny,
-og så fik jeg endda kaldt dig "J.S.", men hvad søren - det er jo ikke så tit man er på initialer og efternavne mere. konlinedk fik dog hurtigt belært mig. Viser sig, at han er I JDR mand. Lille verden efterhånden.
Er på vej ud for at aflevere mit grej en af de nærmeste dage. Nu er II JDR endegyldigt død og begravet.
Tales ved.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.