Jump to content

All the Finnish members


bloodycut

Recommended Posts

Terve. 
Suomesta ollaan, olen ollut täällä aktiivinen enempi ja vähempi pelin historian ajan.

 

Nykyään peliporukka hajonnut (ikä,lapset, sairaudet) jne niin ei ole ollut kaveria coop peleihin. Tämähän on ihan parasta häröilyä jo 2-4 pelaajan voimin. :)


Olen myös pelit lehden ja simumiesten discord kanavissa. 


-Esa 

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, haukka81 said:

Terve. 
Suomesta ollaan, olen ollut täällä aktiivinen enempi ja vähempi pelin historian ajan.

 

Nykyään peliporukka hajonnut (ikä,lapset, sairaudet) jne niin ei ole ollut kaveria coop peleihin. Tämähän on ihan parasta häröilyä jo 2-4 pelaajan voimin. :)


Olen myös pelit lehden ja simumiesten discord kanavissa. 


-Esa 

 

Hei Esa. Hienoa nähdä että täällä on muitakin suomalaisia! Jos kiinnostaa Suomi pelit steelbeastissa niin laitapa mulle viestiä discordissa (löydät mun id profiilistani). Tässähän voi kohta oikeesti tulla tarve tehdä suomenkielinen Steelbeast discord. Mulla on joitakin suomalaisia kavereita Team Saberissakin. 

Link to comment
Share on other sites

Voin laita privana teille kutsun simumiesten discoon, porukka pelaa kaikkia simuja vähän laidasta laitaan ja toki muutakin. 
 

 

Oma pelailu on harvakseltaan tapahtuvaa kun perheelämä ja työ vie nykyään 98% ajasta 😀

Edited by haukka81
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
4 hours ago, Superbus said:

Hei 8 vuoden tauon jälkeen. Nauratti kun näin ton profiilikuvani - se on ajalta kun ostin SB:n 20 vuotta sitten. Oletteko jo ehtineet pelata Lumituiskun tai Simumiesten discordissa? Jos sattuisi että innostuu taas mp:stä.

 

Pikku pelejä on ollu mun discordissa. :) Simumiehissäkin löytyy kiinnostusta mutta ongelma on ajoitus. Perheet ja työt tekee ajoituksen tosi haasteelliseksi. Voin kutsua sut vaikka simumiesten discordiin. Laita mulle privana sun tägi tai ystävä pyyntö discordissa. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...