Jump to content

Comment changer le language parle -how to change the language speaking?


Tourville

Recommended Posts

  • Members

Main Menu - Options - Language

 

I suppose you found that out already. So maybe it's the question of audio, what the voices say?

There are some languages for which we do not yet have an audio localization. Seems like you would prefer French. I think we have French in audio too. If that doesn't work we need to check your installation.

 

Je suppose que vous l'avez déjà découvert. Alors peut-être que c'est la question de l'audio, de ce que disent les voix ?

Il y a certaines langues pour lesquelles nous n'avons pas encore de localisation audio. On dirait que vous préférez le français. Je pense que nous avons aussi le français en audio. Si cela ne fonctionne pas, nous devons vérifier votre installation.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Ssnake said:

Main Menu - Options - Language

 

I suppose you found that out already. So maybe it's the question of audio, what the voices say?

There are some languages for which we do not yet have an audio localization. Seems like you would prefer French. I think we have French in audio too. If that doesn't work we need to check your installation.

 

Je suppose que vous l'avez déjà découvert. Alors peut-être que c'est la question de l'audio, de ce que disent les voix ?

Il y a certaines langues pour lesquelles nous n'avons pas encore de localisation audio. On dirait que vous préférez le français. Je pense que nous avons aussi le français en audio. Si cela ne fonctionne pas, nous devons vérifier votre installation.

 

Pour changer la langue, il faut aller dans "options" => "language" et choisir le français.

image.png.86201f58cd0856a2f3cab415e71bce82.png

 

Comme le dit Ssnake, une fois l'option choisie, la langue parlée par l'équipage des blindés est le français (dans ce cas), idem pour une bonne partie des textes. A noter néanmoins que tous les briefing avant mission ne seront pas forcément traduits.

 

"I think we have French in audio too." Yes, french audio is working fine.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...